Saturday, October 1, 2016

Empties #10 - Part 1


Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι! Επιτέλους μετά από ένα αρκετά μεγάλο καλοκαιρινό διάλειμμα επέστρεψα στο blog με καινούργιο post, και μάλιστα με ένα empties post. Θεώρησα πως ένα empties post είναι ότι καλύτερο για ένα come back μιας και συνειδητοποίησα πως δεν έχω κάνει ένα από τον περασμένο Γενάρη…. ναι μάλιστα καλά ακούσατε Γενάρη! Οπότε όπως θα έχετε ήδη καταλάβει επειδή μάζευα αυτές τις άδειες συσκευασίες για πάρα πολύ καιρό ήρθε επιτέλους η ώρα να τις ξεφορτωθώ, και ακριβώς για το λόγο του ότι είναι πολλά τα προϊόντα, θα χωριστούν σε δύο posts. Σήμερα θα σας δείξω τα προϊόντα μακιγιάζ, και με ένα αρωματάκι μέσα, και στο επόμενο post τα υπόλοιπα τα οποία είναι προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.


Έχω αρκετές βάσεις προσώπου να σας δείξω αυτή τη φορά, και θα αρχίσω με τις BB και CC creams που τελείωσα. Μια all time classic BB cream που τελείωσα και ξαναπήρα είναι της Garnier αλλά να σας πω την αλήθεια το έχω ψιλομετανιώσει  που την αγόρασα ξανά, αυτή τη φορά νιώθω πως δεν ικανοποιεί τις ανάγκες μου διότι κάθεται άσχημα σε κάποια σημεία του προσώπου μου και αυτό  είναι κάτι που δεν μου αρέσει, ίσως μεγάλωσα και άλλαξαν οι ανάγκες μου δε ξέρω. Μια ακόμα bb cream, τη συγκεκριμένη δεν κατάφερα να τη τελειώσω αλλά βρίσκεται στα empties γιατί πέρασε ο χρόνος ζωής της, είναι η Tea Tree από τα The Body Shop. Η συγκεκριμένη μου άρεσε γιατί ήταν πολύ ελαφριά και σε υφή και σε κάλυψη, επίσης βοηθούσε με τη λιπαρότητα, αλλά δυστυχώς το χρώμα της δεν ήταν για μένα, ήταν υπερβολικά ανοιχτόχρωμη και με χλόμιαζε, παρόλο που έβαζα πολύ bronzer το αποτέλεσμα ήταν και  πάλι αρκετά χλωμό για μένα.  Η 123 Perfect CC cream όμως της Bourjois ήταν αυτή που ήθελα, το χρώμα της τέλειο  γινόταν ένα με το δέρμα και έδινε μια ωραία λάμψη στο πρόσωπο, το μόνο κακό είναι ότι έβγαζε λιπαρότητα γι’ αυτό το λόγο την χρησιμοποιούσα συνδυαστικά με τη BB της Garnier. Δεν τη συστήνω για λιπαρά δέρματα αλλά εάν έχετε μικτή προς ξηρή επιδερμίδα σας προτείνω να τη δοκιμάσετε.


Ένα foundation που τελείωσα είναι το Anti-Blemish Solutions της Clinique, το οποίο αν και είχε πολύ καλή κάλυψη ποτέ δεν το ένοιωσα σαν μάσκα στο πρόσωπο μου και βοηθούσε πολύ με τη λιπαρότητα. Το μόνο αρνητικό ήταν η ροζ απόχρωση του, δεν είμαι φαν των πολύ κίτρινων αποχρώσεων αλλά ούτε και των πολύ ροζ, προτιμώ τις μπεζ αλλά αν είναι να επιλέξω μεταξύ κίτρινου και ροζ θα επιλέξω κίτρινο γιατί δεν κάνει διαφορά με το λαιμό μου. Αυτό ήταν και το κύριο πρόβλημα που είχα με τη συγκεκριμένη απόχρωση, η οποία είναι η Ivory 03. Το Clarins Instant Concealer είναι ένα concealer που χρησιμοποιούσα για πολύ καιρό μιας και το σωληνάριο περιέχει πολύ ποσότητα προϊόντος μέσα, 15 ml, σχεδόν την τριπλάσια ποσότητα που περιέχουν άλλα concealers. Κάλυπτε απίστευτα καλά τους εντόνους μαύρους κύκλους μου καθώς η απόχρωση 02 που είχα είναι μια ροζ απόχρωση και λειτουργούσε σαν corrector. Το μόνο αρνητικό είναι η υψηλή τιμή του μιας και ξεπερνάει τα 30 ευρώ αλλά για τη ποσότητα που παίρνεις πιστεύω τα αξίζει.


Συνεχίζοντας με προϊόντα προσώπου τελείωσα και δύο πούδρες, η πρώτη είναι η Revlon Nearly Naked, την οποία είχα αγοράσει πριν χρόνια όταν ταξίδεψα στην Αγγλία. Την χρησιμοποιούσα επί τω πλείστων τα καλοκαίρια λόγω της απόχρωσης της, ήταν αρκετά καλυπτική και τη φορούσα μόνη της σαν powder foundation. Εάν κυκλοφορούσε στην Ελλάδα ίσως και να την ξαναγόραζα. Δεύτερη πούδρα που τελείωσα είναι η Hello Flawless της Benefit, και δεν είναι η πρώτη φορά, την έχω ξαναγοράσει στο παρελθόν και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα που δίνει, με φοβερή κάλυψη σαν foundation αλλά δεν θα την ξαναγοράσω κυρίως λόγω της υψηλής τιμής της, κοστίζει πάνω από 35 ευρώ και περιέχει μόνο 7 γραμμάρια προϊόντος. Τον τελευταίο χρόνο προτιμώ να χρησιμοποιώ την Studio Fix από Mac διότι με τις εκπτώσεις μου έρχεται γύρω στα 23 ευρώ και περιέχει 15 γραμμάρια, δηλαδή τη διπλάσια ποσότητα απo την Benefit


Με πόνο ψυχής σας δείχνω το ένα προϊόν για το οποίο λυπάμαι πολύ που θα αναγκαστώ να αποχωριστώ αλλά δεν γίνεται διαφορετικά και αυτό είναι η Too Faced Natural Eye Palette. Όπως καταλαβαίνεται και από τη φωτογραφία η παλέτα δεν είναι ακριβώς άδεια, εκτός από μια σκιά, αλλά την αποχωρίζομαι διότι την έχω πάνω από 6 χρόνια, αφού να φανταστείτε έχει την σουπερ παλιά χάρτινη συσκευασία. Έτσι  ήρθε ο καιρός να  πούμε αντίο μιας και δε θέλω να χρησιμοποιώ σκιές στα μάτια μου που είναι πολυκαιρισμένες. Συνεχίζοντας τελείωσα και δύο μάσκαρα, η μια είναι της Loreal η False Lash Wings την οποία δεν συμπάθησα, το πλαστικό και περίεργα σχηματισμένο βουρτσάκι της δεν με βόλεψε και μου έριχνε πολύ τις βλεφαρίδες. Μια δεύτερη μάσκαρα που χρησιμοποίησα είναι της Estee Lauder η Sumptuous Extreme για την οποία είχα ακούσει τα καλύτερα αλλά προσωπικά δεν την βρήκα και τόσο ενδιαφέρουσα, ναι έδινε όγκο αλλά τίποτα το extreme. Ίσως να φταίει που έχω λίγες βλεφαρίδες αλλά δεν θα ξαναέδινα τόσα χρήματα για το τίποτα. Για το τέλος άφησα το άρωμα που χρησιμοποιούσα το περσινό καλοκαίρι από τα The Body Shop το Fijian Water Lotus, το οποίο αν και δεν είχε τη τυπική μυρωδιά που επιλέγω κυρίως για τα καλοκαίρια, δηλαδή φρουτώδες, ήταν πιο πολύ floral, παρόλα αυτά τη συμπάθησα αρκετά.


Αυτά λοιπόν ήταν τα empties που έχουν σχέση με το μακιγιάζ, ελπίζω να σας άρεσαν και να βρήκατε ενδιαφέροντα τα mini reviews που έκανα γι’ αυτά. Stay tuned για το επόμενο post στο οποίο θα σας δείξω και τα υπόλοιπα empties που έχουν σχέση με προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος και μαλλιών.



2 comments:

  1. η παλέτα απο Too faced ηταν έρωτας για μια περιοδο! πηγαινα στα Sephora και την εβλεπα αλλά την εβρισκα ακριβη για 9 χρώματα μόνο! Πάντως, ισως την κάνω την αμαρτια μου μελλοντικα! Την BB από TBS θα θελα πολύ να τη δοκιμάσω <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οταν την ειχα παρει ηταν πιο φθηνη αλλα η τωρινη εχει αλλαξει καποιες απο τις αποχρωσεις, αυτες με τα glitter, οποτε πιστευω οτι τα αξιζει τα λεφτα της.

      Delete