Monday, July 11, 2016

CND Vinylux Flirtation Collection - Summer 2016


Παστέλ νύχια μέσα στο καλοκαίρι? Και όμως η CND με την καινούργια της collection Flirtation σου προτείνει για φέτος το καλοκαίρι απαλές αποχρώσεις για τα νύχια σου. Η Flirtation collection της Vinylux αποτελείται από 8 κρεμωδεις «γλυκιές», παστέλ αποχρώσεις, εμπνευσμένες από δαντέλα και κεντήματα. Στο παρελθόν σας έχω αναφέρει πόσο το πολύ μου αρέσουν τα Vinylux βερνίκια διότι κρατανε για 7 full μέρες, ειδικά εάν τα συνδυάσετε με το αντίστοιχο Vinylux Top Coat. Τι καλύτερο από αυτό τα καλοκαίρια που απλά θέλουμε να είμαστε πιο ξέγνοιαστες, ειδικά στις διακοπές μας, χωρίς να φοβόμαστε μη ξεφλουδίσει το νύχι. 


Το Honey Darlin είναι μια καλοκαιρινή παστέλ κίτρινη απόχρωση, αρκετά κρεμωδης και opaque με δύο στρώσεις. Κάνει φοβερή αντίθεση εάν έχετε μαυρισμένη επιδερμίδα, και είναι μια τέλεια επιλογή εάν σας αρέσουν οι πιο παιχνιδιάρικιες αποχρώσεις τώρα το καλοκαίρι. Κατά τη γνώμη μου είναι μια πολύ ωραία επιλογή για τα νύχια των ποδιών μιας και δείχνει τέλεια με σανδάλια.


To Be Demure είναι για εκείνες που προτιμούν τις πιο απαλές αποχρώσεις το καλοκαίρι.  Είναι ένα απαλό παστέλ ροζ, το οποίο δείχνει πολύ ωραίο είτε είστε μαυρισμένη είτε οχι, κατά τη γνώμη μου κολακεύει όλες τις αποχρώσεις δέρματος. Όπως και η Honey Darlin' είναι και αυτή αρκετά κρεμωδης και opaque, με δυο στρώσεις είστε ΟΚ χωρίς κενά και γραμμές. Από τις δυο αποχρώσεις που δοκίμασα αυτή είναι η αγαπημένη μου.


Μπορείς να βρεις την ολοκληρωμένη συλλογή Flirtation όπως και όλα τα βερνίκια της CND στο e-creativegroup.gr. Περιμένω να μου πεις στα σχόλια ποια ή ποιες είναι οι δικές σου αγαπημένες αποχρώσεις για το καλοκαίρι!



3 comments:

  1. Τα λατρέυω κι εγώ τα CND Vinylux Weekly Polish! Η Be Demure έγινε κι εμένα η αγαπημένη μου, αλλά και στο Honey Darlin' δεν θα έλεγα όχι..

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφες αποχρώσεις και οι δύο, αγαπώ τα παστέλ!!

    ReplyDelete
  3. Πόσο όμορφα αυτά τα παστέλ χρώματααα!! :)

    ReplyDelete