Monday, January 11, 2016

Christmas Haul.


Καλή χρονιά σε όλους! Ελπίζω να περάσατε τέλεια στις γιορτές, να φάγατε να γλεντήσατε και να λάβατε τέλεια δωράκια, αλλά και αυτό να μην έγινε ελπίζω να πήρατε τέλεια δωράκια για τους εαυτούς σας, όπως έκανα και εγώ. Αυτή είναι και η αφορμή μου για το σημερινό post, θα σας δείξω όλα αυτά τα beauty πραγματάκια που αγόρασα μέσα στην περίοδο των εορτών, και ένα το οποίο έλαβα ως δώρο και δεν μπορούσα να μην το συμπεριλάβω μιας και είναι τέλειο! 



Θα αρχίσω με μια παραγγελία από Feelunique που ενώ την έκανα τέλη Νοεμβρίου στην Black Friday, μου ήρθε 2 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα οπότε τεχνικά είναι Χριστουγεννιάτικη αγορά. Εκμεταλλευόμενη λοιπόν το 20% που είχαν σε όλα τους τα προϊόντα πήρα την υπερτέλεια make up bag της FleurDeForce, που παρεμπίπτοντος λατρεύω διότι είναι μια από τις αγαπημένες μου Youtubers. Αυτό το νεσεσέρ έχει μια μαλακή υφή και αυτό είναι κάτι που ψάχνω όταν θέλω να αγοράσω ένα νεσεσέρ γιατί είναι πιο πρακτικά από αυτά που είναι γυαλιστερά, σκληρά και άκαμπτα, επίσης χωράει απίστευτα πολλά πράγματα οπότε θα με βολέψει πολύ σε ταξίδια.

Συνεχίζω με  το Master Sculpt της Maybelline στην απόχρωση Medium 02, το οποίο ήθελα εδώ και καιρό να το δοκιμάσω αλλά εδώ πάντα ήταν πιο ακριβό και έτσι δεν το αγόραζα. Ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει για να σας πω την γνώμη μου αλλά είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα το αναφέρω σε μελλοντικά αγαπημένα προϊόντα. Επίσης αγόρασα και το διάσημο Rimmel Wake Me Up concealer στην πιο σκούρα απόχρωση 040 Soft Beige, η οποία τελικά αποδείχθηκε όχι και τόσο σκούρα. Το έχω χρησιμοποιήσει κάνα δυο φορές έως τώρα και μου αρέσει πολύ, δεν καλύβει τέλεια  αλλά δίνει απίστευτη λάμψη κάτω από τα μάτια οπότε καλύτερα που δεν είναι όσο σκουρόχρωμο θα ήθελα, έτσι μπορώ να το βάζω πάνω από το κανονικό μου concealer για λάμψη.

Τέλος από Feelunique αγόρασα και ένα NYX Soft Matte Lip Cream, για τα οποία έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές και έως τώρα δεν είχα δοκιμάσει ποτέ υγρό κραγιόν οπότε είπα να αρχίσω με αυτό. Η απόχρωση που διάλεξα είναι η Istanbul, και ενώ περίμενα να είναι ένα μουντό baby pink, τελικά μου βγήκε ένα φωτεινό τριανταφυλλί. Βασικά αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχω με τα ματ κραγιόν, πάντα στα χείλη μου δείχνουν πολύ πιο έντονα απ’ ότι σε swatches ή σε άλλες κοπέλες που βλέπω σε blogs και Youtube. Παρόλα αυτά η απόχρωση του είναι πανέμορφη και τέλεια για την άνοιξη. Επίσης να αναφέρω ένα ακόμη προϊόν που αγόρασα από το Feelunique αλλά ξέχασα να το συμπεριλάβω στις φωτογραφίες και αυτό είναι το Palmers Cocoa Butter body lotion το οποίο δεν έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ από τότε που το πήρα, τόσο πολύ το αγαπώ!



Συνεχίζω με 2 πραγματάκια που πήρα από τα Hondos Center, και είναι το καινούργιο foundation της Bourjois Airmat στην απόχρωση 02 Vanilla. Ήθελα πολύ να δώ πως συγκρίνεται με το Infallible 24H-Matte της LOréal μιας και εκείνο αν και μου άρεσε πολύ δυστυχώς με τον καιρό μου έφραξε τους πόρους, και η απόχρωση που διάλεξα ήταν πολύ ανοιχτή για την επιδερμίδα μου οπότε δεν το φοράω συχνά. Το συγκεκριμένο της Bourjois το έχω δοκιμάσει μόνο 2 φορές έως τώρα και ακόμα δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη, αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι θετικές αρκεί να μην μου δημιουργήσει και αυτό το ίδιο πρόβλημα με της LOréal, αλλά γενικά πάντα είχα καλή τύχη με ότι foundation έχω δοκιμάσει από Bourjois οπότε έχω ελπίδες. Κάποια στιγμή όταν θα το έχω δοκιμάσει για καιρό θα κάνω και ένα comparison post μεταξύ του Airmat και του Infallible 24H-Matte

Από Hondos επίσης πήρα και μια μάσκαρα γιατί μέσα στο Δεκέμβρη χρειάστηκε να πετάξω όλες μου τις μάσκαρες μιας και μου προέκυψε ένα οφθαλμολογικό πρόβλημα, μια βαριά βλεφαρίτιδα μου δημιούργησε χαλάζιο, και ακόμη δεν μπορώ να βάψω τα μάτια μου. Παρόλα αυτά εγώ πήρα μια μάσκαρα να την έχω για όποτε την χρειαστώ, και διάλεξα μια που δεν είχα δοκιμάσει ποτέ έως τώρα, την LOréal False Lash Wings mascara , όπως σας είπα δεν τη έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά η LOréal για μένα είναι εγγύηση στις μάσκαρες οπότε έχω υψηλές προσδοκίες για τη συγκεκριμένη.

Συνεχίζω με την επίσκεψη μου στα Sephora οπού και έκανα ένα Χριστουγεννιάτικο δωράκι στον εαυτό μου και πήρα ένα άρωμα που είχα βάλει στο μάτι εδώ και καιρό, το Jimmy Choo Illicit. Δεν θα μπω στη διαδικασία να περιγράψω πως μυρίζει γιατί είμαι άσχετη με αυτά, αλλά έχει σίγουρα τη ζεστασιά της βανίλιας και γενικά μυρίζει θεϊκά! Σας προτείνω να πάτε και να το μυρίσετε γιατί είναι τέλειο.


Από τα Sephora μαζί με το άρωμα πήρα και ένα από τα Rouge Cream κραγιόν τους στην απόχρωση Seduce R14. Να πω την αλήθεια δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο, έχει μια θερμή ροζ απόχρωση η οποία αμέσως δίνει φως στο πρόσωπο μου και ας μην φοράω τίποτε άλλο από μακιγιάζ. Η σύσταση του είναι κάτι μεταξύ cream και matte, και έχει πολύ καλή διάρκεια στα χείλη, όχι όσο ένα ματ κραγιόν αλλά σίγουρα όχι όσο ένα κρεμώδες όπως τα Mac Amplified για παράδειγμα.

Τελευταίο προϊόν που αγόρασα ήταν ένα Golden Rose Matte Lipstick Crayon μετά από μια μικρή επίσκεψη που έκανα στα Dust & Cream. Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να δοκιμάσω ένα αλλά δεν ήμουν σίγουρη τι απόχρωση να πάρω , οπότε κατέληξα στην 13 η οποία μου φαινόταν πιο πολύ στο δικό μου γούστο. Είναι πιο σκούρα απ’ ότι την περίμενα αλλά με ένα lip balm από κάτω δείχνει τέλεια. Μου αρέσει πολύ γιατί συνδυάζει lip pencil και lipstick σ’ ένα προϊόν οπότε είναι τέλειο για να το παίρνω μαζί μου στη τσάντα χωρίς να χρειάζεται να έχω ξεχωριστά και lip liner γιατί πολλές φορές μου χρειάζεται. Ελπίζω στο μέλλον να βγάλουν και άλλες αποχρώσεις.


Τέλος σας δείχνω κάτι που το έλαβα ως πρωτοχρονιάτικο δωράκι από την οικογένεια μου και το έχω λατρέψει. Επειδή πια και οι κότες γνωρίζουν την εμμονή μου με το Shea Body Butter από τα The Body Shop, αυτό το σετάκι ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσα να λάβω ως δώρο μιας και περιέχει σχεδόν τα πάντα από τη σειρά, ένα full size body butter, ένα full size shower cream, ένα mini body scrub, ένα body mist και μια κρέμα χεριών. Νιώθω ότι βρίσκομαι σ’ ένα Shea Butter heaven, αυτό μόνο!

Αυτά ήταν λοιπόν όλα όσα αγόρασα μέσα στις γιορτές σε ένα post που απ’ ότι φαίνεται βγήκε τεράστιο! Θέλω να μου πείτε εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτά που ανέφερα πιο πάνω, όπως επίσης να μου πείτε τι αγοράσατε εσείς μέσα στις γιορτές ή εάν λάβατε κάποιο τέλειο beauty δωράκι από τους αγαπημένους σας! 



14 comments:

  1. Αχ ειναι ολα τελεια να τα χαρεις!!! Θελω πολυ κι εγω το νεσεσερ της fleur! Και δεν ηξερα οτι το feelunique εχει nyx εχω πολυ καιρο να μπω χαχα φιλια πολλα! Βικη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι εχει φερει NYX εδω και καποιους μηνες.

      Delete
  2. Αχ ειναι ολα τελεια να τα χαρεις!!! Θελω πολυ κι εγω το νεσεσερ της fleur! Και δεν ηξερα οτι το feelunique εχει nyx εχω πολυ καιρο να μπω χαχα φιλια πολλα! Βικη

    ReplyDelete
  3. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ReplyDelete
  4. Πω πω αυτό το σετ από The Body shop φαίνεται τέλειο. Αγαπώ αυτή τη μυρωδιά... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε δεν ειναι τελεια? Χρησιμοποιω το Shea Butter πανω απο 12 χρονια!

      Delete
  5. Λατρεμένες οι αγορές σου!
    Να πω πόσο ξετρελάθηκα με το πακέτο από τα the body shop;
    Πήρα και εγώ ένα από τα Matte Lipstick Crayons της Golden Rose στην απόχρωση #01, ένα σκούρο μπορντό-καφέ. Το βρήκα εξαιρετικό...

    Να τα χαρείς όλα!
    Τις καλύτερες ευχές για μία υπέροχη νέα χρονιά!

    Φιλάκια,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σέυχαριστω πολυ Μαρια, και σ' εσενα ευχομαι να εχεις μια τελεια χρονια!

      Delete
  6. Πολύ όμορφες οι αγορές σου!!Ειδικά το σετ της Body Shop! Περιμένουμε reviews!
    Εύα x
    http://clfv.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!! Εαν θελεις να κανω καποιο συγκεκριμενο review απο αυτα απλα πες μου το ;)

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Πανέμορφα όλα σου εύχομαι να τα χαρείς!Πολλά φιλιά!
    http://karamellamou.blogspot.gr

    ReplyDelete
  9. Υπέροχες επιλογές όλα! Με γεια σου! Ανυπομονούμε για την αναλυτική γνώμη σου για το foundation της Bourjois. xxx

    ReplyDelete