Wednesday, December 2, 2015

CND Vinylux Contradictions


Για μένα το φθινόπωρο ισοδυναμεί με τέλειες σκούρες – vampy αποχρώσεις στα νύχια, και η CND με τη φθινοπωρινή της collection Contradictions δεν με απογοήτευσε! Σας έχω ξαναμιλήσει στο παρελθόν για τα weekly polishes της CND τα Vinylux εδώ, και μπορώ να πω ότι με έχουν εντυπωσιάσει με τη διάρκεια τους. Επίσης το ότι δεν χρειάζονται από κάτω base coat τα κάνει να ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο για μένα μιας και είμαι κάπως τεμπέλα με την όλη διαδικασία του μανικιούρ. Το μόνο που χρειάζονται είναι μια στρώση από το Vinylux Weekly Top Coat, το οποίο δίνει μια απίστευτη λάμψη στα βερνίκια, τα βοηθάει να στεγνώσουν πολύ γρήγορα όπως επίσης παρατείνει τη διάρκεια του χρώματος.



Η εταιρεία CND διάλεξε για το φθινόπωρο του 2015 σχέδια και χρώματα τα οποία συνδυάζονται περίτεχνα και δημιουργούν μια απροσδόκητη κομψότητα όπως δέρμα και δαντέλα, street & chic, μέταλλο και πέρλα. Η collection αποτελείται από 8 βερνίκια σε αποχρώσεις όπως μπλε – πετρόλ, βαθύ κόκκινο, γκρι, σκούρο δαμασκηνί και ελαφριά ροζ, είμαι σίγουρη ότι η κάθε μία θα βρει τουλάχιστον μία που να της ταιριάζει. Εγώ δοκίμασα και σου δείχνω 2 από τις 8 αποχρώσεις. 


Το Poison Plum όπως λέει και το όνομα του είναι μια σκούρα δαμασκηνί απόχρωση, το συγκεκριμένο δεν είναι ένα σκέτο cream βερνίκι αλλά περιέχει glitter, μεγάλα σκούρα κόκκινα glitter τα οποία δίνουν ένα εφέ σπασμένου γυαλιού ανάλογα με το φώς που πέφτει επάνω, έχω παρατηρήσει ότι τα glitter ξεχωρίζουν περισσότερο με το φυσικό φώς. Δυστυχώς όπως και όλα τα glitter βερνίκια νυχιών χρειάζεται λίγος κόπος και υπομονή για την αφαίρεση τους.


Το Couture Covet είναι ένα σκούρο πετρόλ χρώμα, με cream σύσταση χωρίς glitter, το οποίο κάποιες φορές δείχνει πιο μπλε και άλλες πιο πράσινο, στη φωτογραφία μου βγήκε πιο μπλε πιθανότατα λόγω του τεχνητού φωτός. Αν και τα μπλε και πράσινα βερνίκια δεν είναι και πολύ του γούστου μου, το συγκεκριμένο ταιριάζει πολύ με το χρώμα της επιδερμίδας μου μάλλον γιατί είναι αρκετά σκουρόχρωμο. Από τις δύο αποχρώσεις το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου. 



Πως σας φαίνονται αυτές οι αποχρώσεις και γενικότερα η Contradictions collection? Ποια είναι τα χρώματα που σας αρέσει να φοράτε περισσότερο τους φθινοπωρινούς μήνες? Περιμένω τα σχόλια σας. 





3 comments:

  1. Είναι από τα καλύτερα βερνίκια που έχω δοκιμάσει!!!

    http://labeautefem.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Αγαπώ κι εγώ τα σκούρα βερνίκια, πάρα πολύ όμως! Μου άρεσαν πολύ και τα 2 χρώματα :)

    Φιλιά πολλά Σοφία μου!

    ReplyDelete