Tuesday, May 12, 2015

Empties #7


Καλημέρα σε όλους! Σήμερα σας έχω ένα empties post, μια από τις αγαπημένες μου κατηγορίες post και αυτό γιατί βρίσκονται μαζεμένα πολλά μίνι reviews με ολοκληρωμένη άποψη μέσα σε μία ανάρτηση. Επειδή τελείωσα πολλά προϊόντα τους τελευταίους μήνες, αποφάσισα να μην τα δείξω όλα σ' ένα post, γι αυτό να περιμένετε άλλο ένα σύντομα.


Θα αρχίσω με προϊόντα για την περιποίηση των μαλλιών. Μετά από αρκετό καιρό τελείωσα το Redken Cleansing Cream Shampoo, το οποίο είναι εάν καθαριστικό σαμπουάν κατάλληλο για να απομακρύνει τυχόν υπολείμματα προϊόντων styling από το τριχωτό της κεφαλής. Σε σχέση με αλλά φθηνότερα που έχω δοκιμάσει έκανε φοβερή δουλειά, όμως δε ξέρω εάν στο μέλλον το αγοράσω ξανά,  γιατί 14 ευρώ για ένα σαμπουάν μου φαίνονται υπερβολικά. Αλλά who knows μπορεί και να το ξαναπάρω, άβυσσος η ψυχή της beauty blogger. Επίσης από Redken τελείωσα το All Soft conditioner, το οποίο με απογοήτευσε πολύ, δεν έκανε τίποτα το διαφορετικό από ένα κοινό conditioner του σούπερ μάρκετ. Μάλλον είχα υπερβολικά μεγάλες προσδοκίες, αλλά σίγουρα δεν θα μπω στον κόπο να ξαναγοράσω ένα conditioner τόσο ακριβό, προτιμώ να δώσω τα χρήματα μου να πάρω μια καλή μάσκα.

Επόμενο προϊόν για τα μαλλιά που τελείωσα είναι η μάσκα μαλλιών Color Resist της Garnier Fructis, και ένα μόνο πράγμα έχω να πω γι' αυτή τη μάσκα….. την αγαπώ! Έχει ένα υπέροχο φρουτένιο άρωμα και αφήνει τα μαλλιά μου πολύ μαλακά. Επίσης κάτι που πρόσεξα πέρσι το καλοκαίρι είναι ότι πράγματι προστατεύει το χρώμα των μαλλιών μου. Εννοείται ότι την έχω ήδη ξαναπάρει, και στο μέλλον θέλω να δοκιμάσω και άλλες μάσκες της Garnier.


Στη συνέχεια από προϊόντα περιποίησης προσώπου, τελείωσα αρκετά φακελάκια από μάσκες της Erre Due και της Apivita για τα οποία δε θα επεκταθώ μιας και έχω ήδη μιλήσει γι’ αυτές σε προηγούμενο πόστ εδώ. Θα μιλήσω όμως για το Apricot Gentle Exfoliating Gel της Apivita το οποίο ανακάλυψα πρόσφατα και έχω ήδη αγαπήσει. Από τότε που ο Κορρές κατάργησε το απολεπιστικό προσώπου με ρόδι δε μπορούσα με τίποτα να βρω ένα απολεπιστικό που να μου αρέσει όσο μου άρεσε εκείνο, αλλά επιτέλους το βρήκα. Αυτό της Apivita με κόκκους βερίκοκου μπορώ να πω πως είναι εξίσου καλό εάν όχι καλύτερο από εκείνο του Κορρέ. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά!


Επίσης από προϊόντα περιποίησης προσώπου τελείωσα δύο micellar waters. Το Nivea Sensitive 3 in 1 το οποίο λάτρεψα, είναι ένα πολύ απαλό νεράκι καθαρισμού, κατάλληλο και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα. Με βόλεψε απίστευτα και νομίζω πως είναι καλύτερο και από το προηγούμενο αγαπημένο μου, το Physiologigue της La Roche Posay. Το δεύτερο νεράκι καθαρισμού που τελείωσα είναι το Bioderma Sebium H20 σε μίνι συσκευασία, το οποίο χρησιμοποιούσα σαν πρωινό καθαριστικό και όχι σαν ντεμακιγιάζ προσώπου, γιατί αν χρησιμοποιήσω πολύ ποσότητα από αυτό το νερό ερεθίζει το δέρμα μου.

Όσον αφορά την περιποίηση του σώματος, τελείωσα το Soap & Glory Breakfast Scrub το οποίο είχα αγοράσει πριν καιρό όταν είχα ταξιδέψει στο Λονδίνο. Αν και έχει απίστευτη μυρωδιά, μυρίζει σαν καστανή ζάχαρη και oatmeal, η σύσταση του δεν με ξετρέλανε, ήταν πολύ κολλώδες και δύσκολο να το τρίψεις στο δέρμα.


Από προϊόντα μακιγιάζ τελείωσα το Collection Lasting Perfection concealer, το οποίο επίσης είχα αγοράσει όταν ήμουν στο Λονδίνο. Ξέρω πως είναι ένα πολύ διάσημο concealer αλλά εμένα δεν μου άρεσε. Ήταν υπερβολικά παχύ για κάτω από τα μάτια, αλλά για κοκκινίλες και σπυράκια ήταν ΟΚ. Επίσης τελείωσα άλλο ένα Seventeen Ideal Cover concealer, το οποίο αν και έχω αγοράσει άπειρες φορές στο παρελθόν δεν νομίζω ότι θα το ξαναπάρω γιατί πάντα μου τελείωνε γρήγορα και πια νομίζω πως έχω βρει καλύτερα concealers.

Τελευταίο προϊόν για το οποίο θα μιλήσω είναι η μάσκαρα Volume 1 Seconde waterproof της Bourjois, η οποία με απογοήτευσε. Το βουρτσάκι της δεν με βόλεψε καθόλου, διότι είναι πολύ μεγάλο και έχει κάποια ενοχλητικά μπαλάκια ανάμεσα στα πλαστικά δοντάκια τα οποία εμπόδιζαν να ξεχωρίσουν τις βλεφαρίδες μου.



Αυτά λοιπόν ήταν μερικά από τα προϊόντα που τελείωσα τους περασμένους μήνες, τα υπόλοιπα θα έρθουν λίγο αργότερα σε καινούργιο postΕσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά? Σας άρεσαν? Περιμένω τα δικά σας σχόλια.


15 comments:

  1. Πολυ ωραια...ποιο concealer θα προτεινες τωρα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σίγουρα το Clarins Instant Concealer, αν και ακριβο ειναι απιστευτα τελειο! Επίσης το Mac Mineralize το οποιο ειναι πιο φθηνο απο της Clarins.

      Delete
  2. Πωωωωω δεν έχω τίποτα απο αυτά που έδειξες!!! Ανάγκες, ανάγκεεεεεες

    ReplyDelete
  3. Πολύ μ' αρέσουν οι φωτογραφίες σου τον τελευταίο καιρό! Φωτεινές και καθαρές :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωωω σ'ευχαριστω πολυ, το προσπαθω το προσπαθω!

      Delete
  4. Πολυ ωραια φαινονται ολα +_+ αγαπαω garnier, εχω την μασκα αυτη απο την ροζ σειρα με το ροδι και δεν υπαρχει απλα, την λατρευω δεν την αλλαζω με τιποτα :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι μου κανεις τωρα, πρεπει να δοκιμασω και αυτην χαχαχα!

      Delete
  5. πολύ ομορφη η παρουσίαση σου.. τις μασκούλες της apivita εννοείται εχω δοκιμάσει (who doesn't?) με αγαπημένη αυτή με το ρόδι και το νεράκι της bioderma φυσικά που είναι λατρεμένο.. τώρα ετοιμάζομαι για αντιλιακή και θέλω να την πάρω άμεσα γιατί τρέχει ένα διαγωνισμό το φαρμακείο πυο αγοράζω με δωράκι tablet! στο στέλνω αν σε ενδιαφέρει..!http://www.goadvance.gr/diagonismos-goadvance-me-doro-1-tamplet-cp24.html Από αντιλιακά τι θα μου πρότεινες για σχετικά λιπαρό δέρμα; Ευχαριστώ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! Πολυ καλο αντηλιακο για λιπαρες επιδερμιδες ειναι το Frezyderm Sunscreen Velvet.

      Delete
    2. ωω Ευχαριστώω πολύ, θα το δοκιμάσω σίγουρα :DD

      Delete
  6. Αγάπη κοίτα τι παίζει με τα σχόλια γιατί δε μπορώ να σου ποστάρω στα comments σχετικά με το λαδάκι της ΤΒS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω πολυ που μου το ανεφερες γιατι ειχα πατησει κατι καταλαθος και δεν το ειχα καταλαβει!

      Delete
  7. Εμένα η μάσκαρα της Bourjois μου άρεσε πολύ. Έχω βέβαια την απλή όχι την αδιάβροχη αλλά απ'ότι κατάλαβα το βουρτσάκι είναι το ίδιο. Δεν έχω πρόβλημα με το διαχωρισμό και μάλιστα μου άρεσε γιατί μπορούσα να χτίσω το αποτέλεσμα χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες. Είναι πως θα ταιριάξει στον καθένα.

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες! :) Το νεράκι της Nivea μου άρεσε και εμένα! Φιλιά Σοφία μου! x

    ReplyDelete