Monday, May 4, 2015

April Favorites.


Μετά από αρκετό καιρό έφτασε πάλι η στιγμή να μιλήσουμε για τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα. Μέσα στον Απρίλιο δοκίμασα κάποια καινούργια προϊόντα τα οποία με ενθουσίασαν, αλλά και κάποια παλιά αγαπημένα τα οποία άρχισα να χρησιμοποιώ ξανά.  Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στα προϊόντα που αγάπησα περισσότερο τον μήνα Απρίλιο.


Αν και μόνο μετά από ένα μήνα χρήσης, το Macadamia Healing Oil μπήκε κατευθείαν στα αγαπημένα του μήνα. Κατάφερε να αλλάξει κατά πολύ την ποιότητα των μαλλιών μου, μαζί με την αντίστοιχη μάσκα of course! Έγιναν λιγότερο ξηρά, αρκετά πιο μαλακά και βοήθησε στο να δείχνουν οι φυσικές μου μπούκλες πιο καλοσχηματισμένες.

Μιας και έπιασαν οι ζέστες, το μόνο που φόραγα σαν βάση στο πρόσωπο μου ήταν ένας συνδυασμός της BB Cream της Garnier και της 123 Perfect CC Cream της Bourjois. H BB δίνει το ματ τελείωμα που χρειάζεται το λιπαρό μου δέρμα, ενώ η CC της Bourjois δίνει λίγο περισσότερη κάλυψη, όπως επίσης και μια ομοιομορφία στις σκούρες κηλίδες και κοκκινίλες του προσώπου μου. Και τα δύο αυτά προϊόντα είναι πολύ ανάλαφρα και ότι πρέπει για την άνοιξη.



Και τώρα περνάμε στο πιο fun κομμάτι, στο eyes, lips and cheeks make up! Μπορώ να πω πως η Mac είχε την τιμητική της τον περασμένο μήνα. Στα μάτια φόραγα μόνο μια σκιά σε όλο το κινητό βλέφαρο με λίγη μάσκαρα, και αυτή ήταν η Woodwinked, μια μπρονζέ απόχρωση η οποία είναι τέλεια για το καθημερινό μακιγιάζ. Στα μάγουλα άρχισα να φοράω και πάλι το Peaches, το οποίο είναι ένα από τα αγαπημένα μου ρουζ, και κάθε άνοιξη και καλοκαίρι το φοράω συνεχώς. Όσον αφορά τα χείλη, παράτησα τις ροζ αποχρώσεις και άρχισα να φοράω και πάλι τα αγαπημένα μου ροδακινί και κοραλλί κραγιόν. Το Ever Hip της Mac είναι ένα από αυτά, δυστυχώς όμως ήταν limited edition πριν από χρόνια. 

Τέλος ένα προϊόν που αγάπησα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή είναι το Gimme Brow της Benefit. Μικρό αλλά θαυματουργό, καθώς κάνει τα φρύδια μου να φαίνονται πιο γεμάτα με φυσικό αποτέλεσμα. Στα συν του είναι ότι δεν κουνιέται από τα φρύδια με τίποτε, οπότε αυτό το καθιστά τέλειο για το καλοκαίρι, μιας και ότι βάζω στα φρύδια μου τους ζεστούς μήνες πάντα λιώνει.


Εδώ σας έχω και μερικά swatches:

αριστερά-δεξιά: Woodwinked, Peaches, Ever Hip 



Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα του Απριλίου. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά? 
Περιμένω να μου πείτε ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα!






11 comments:

  1. Πολύ όμορφο το Ever Hip της Mac όπως και το ρουζ της :)
    Μακάρι το κραγιόν να μην ήταν από limited edition συλλογη..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι μακάρι, γενικά η Mac τις καλύτερες αποχρώσεις κραγιόν τις εχει βγάλει σε limited edition collections.

      Delete
  2. Πολύ ωραία αγαπημένα! Το Macadamia Healing Oil θέλω κάποια στιγμή να το δοκιμάσω! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το παρεις καποια στιγμη, εστω και σε μικρη συσκευασια, ειναι απιστευτα καλο!

      Delete
  3. To Ever Hip της Mac είναι πραγματικά υπέροχη απόχρωση!
    Πολύ ενδιαφέροντα τα αγαπημένα σου!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. ποσο αντηλιακο δείκτη εχει η cc της bourjois; απο κάλυψη εχω ακουσει οτι ειναι σα foundation. αληθευει;;
    η σκιά της mac καταπληκτικη για καθημερινο αλλά και για βραδινο μακιγιαζ!
    φιλια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πράγματι έχει πολυ καλή κάλυψη για CC cream, δυστηχως δεν είναι οσο ματ θα ηθελα γι'αυτό και την αναμειγνύω με την BB της Garnier. Δυστηχώε έχει SPF15 μόνο, οπότε βάζω ξεχωριστό υψηλότερο SPF απο κάτω.

      Delete
  5. Τι υπεροχα ολα ^^ την cc cream θελω πολυ να την δοκιμασω!!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραίες επιλογές. Το λαδάκι της macadamia θέλω πολύ να το δοκιμάσω, όπως και τη μάσκα. Φιλάκια!

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφο το κραγιόν της MAC! :) x

    ReplyDelete