Monday, April 27, 2015

Collective Haul - Sephora, Feelunique, Allbeauty.com


Γεια σαααας! Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει έχουν συμβεί κάποιες σημαντικές αλλαγές στο blog! Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να κάνω κάποιες αλλαγές στο blog, πρώτον ήταν να αλλάξω το template το οποίο θεωρούσα πια βαρετό, και νομίζω πως μετά από 3 χρόνια με το ίδιο ήταν πια καιρός για μια ανανέωση. Δεύτερον, και όπως θα καταλάβατε και από την αρχή, είναι ότι πια από εδώ και πέρα θα γράφω στα ελληνικά. Τώρα θα με ρωτήσετε, μα γιατί? Ο λόγος ήταν πως ήθελα να αλλάξω κατά πολύ το blog, και τα ελληνικά μου φάνηκαν μια αρκετά δραστική αλλαγή. Επιπλέον οι πιο πολλοί αναγνώστες μου είναι από Ελλάδα, όποτε το θεώρησα πια άσκοπο να γραφώ στα Αγγλικά, επίσης με αυτόν το τρόπο θα μου είναι πιο εύκολο να εκφράζομαι και να επικοινωνώ μαζί σας. Ελπίζω να αρέσουν και σε εσάς όλες αυτές οι αλλαγές, και ελπίζω με τον καιρό να τις συνηθίσω και εγώ!


Ας συνεχίσουμε όμως τώρα με τα beauty θέματα, γιατί σας έχω ένα haul post με αγορές που έκανα τον τελευταίο μήνα και κάτι. Θα αρχίσω πρώτα με τα αυτά που αγόρασα από το Feelunique. Εδώ και καιρό ήθελα να δοκιμάσω κάποια make up πραγματάκια της Bourjois, τα οποία για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν τα φέρνουν στην Ελλάδα! Πρώτον είναι τα Cream Blushes, για τα οποία είχα ακούσει τα καλύτερα, έχουν κρεμώδη υφή η οποία μόλις αρχίσεις να την απλώνεις μεταμορφώνεται σε πούδρα. Είχα δοκιμάσει αρκετά cream blushes στο παρελθόν τα οποία ποτέ δεν μου άρεσαν γιατί «καθόντουσαν» πάνω στα ξηρά σημεία και δεν έδειχνε καθόλου ωραίο, με το συγκεκριμένο δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. Η απόχρωση 02 Healthy Glow που διάλεξα είναι ένα πανέμορφο ροδακινί, και αν με γνωρίζετε καλά θα ξέρετε πως δε θα μπορούσα να διαλέξω άλλο χρώμα! Από Bourjois επίσης αγόρασα και ένα Color Boost Glossy Lipstick, το οποίο νόμιζα ότι θα είναι ένα dupe των Chubby Sticks από Clinique αλλά έκανα λάθος, η χρωματική τους απόδοση είναι απίστευτα καλή και είναι σούπερ glossy. Πήρα το 04 Peach on the Beach, σούπερ καλοκαιρινό όνομα δεν νομίζετε? Είναι και αυτό ένα πανέμορφο ροδακινί με λίγο ροζ, σχεδόν pastel neon.

Τελευταίο πράγμα που πήρα από Feelunique είναι ένα από τα lip gloss της Tanya Burr, τα οποία ήθελα εδώ και καιρό να δοκιμάσω, αλλά σπάνια φοράω lip glosses, εκτός και αν είναι καλοκαίρι. Διάλεξα ένα ουδέτερο ροζο-ροδακινί χρώμα για το καλοκαιράκι, το Sparkling Dewdrops, έχει υπέροχη υφή χωρίς να κολλάει πολύ, θα έλεγα ότι κολλάει όσο πρέπει για να διαρκεί αρκετή ώρα και να κάνει τα χείλη μου να φαίνονται σαρκώδη. 


Εδώ σας έχω και swatches από τα προϊόντα: 

αριστερά-δεξιά: Sparkling Dewdrops, Peach on the Beach, Healthy Glow


Από τα Sephora πέρασα πριν καιρό όταν είχαν εκπτώσεις και τσίμπησα 2 πραγματάκια από την Benefit που τα είχα εδώ και καιρό στην wishlist μου. Πήρα το Gimme Brow στην απόχρωση light/medium, το οποίο παιδιά κάνει θαύματα! Τα φρύδια μου είναι σχεδόν ανύπαρκτα και το συγκεκριμένο επειδή έχει fibers τα κάνει και φαίνονται πιο γεμάτα και καλοσχηματισμένα μ’έναν τελείως φυσικό τρόπο. Ξεχάστε τα μολύβια, με τα οποία καταλάβαινες ότι έχουν σχηματιστεί τα φρύδια, με το συγκεκριμένο είναι λες και απέκτησες πιο πολλές τριχούλες. Από Benefit επίσης πήρα την ολοκαίνουργια μάσκαρα, την Roller Lash, η οποία υπόσχεται σούπερ καμπυλωτές βλεφαρίδες χωρίς την βοήθεια του ειδικού ψαλιδιού. Δεν μπορώ να σας πω αν κάτι τέτοιο αληθεύει γιατί δεν την έχω ανοίξει ακόμη, έχω ήδη στο συρτάρι μου μία μάσκαρα και ένα τόνο από mini ones ανοιχτές όποτε θα περιμένω λίγο ακόμη μέχρι να την δοκιμάσω. Οι προσδοκίες μου είναι υψηλές με την συγκεκριμένη γιατί οι βλεφαρίδες μου είναι τελείως φλάτ, οπότε να περιμένετε ένα review όταν την δοκιμάσω!


Τελευταία θα σας δείξω δύο πολύ γνωστά προϊόντα για τα μαλλιά, το Macadamia Healing Oil και την Macadamia Deep Repair Mask που αγόρασα από το Allbeauty.com σε απίστευτη τιμή, και όπως καταλαβαίνεται μου ήταν πολύ μα πολύ δύσκολο να μην ενδώσω! Τα μαλλιά μου εδώ και ένα χρόνο είναι αρκετά τραχιά και σκληρά, μάλλον θα φταίει το γεγονός ότι άρχισα να τα βάφω πιο συχνά, και για να λέμε και την πικρή αλήθεια η θερμότητα δεν βοηθάει καθόλου. Οπότε ήταν καιρός να επενδύσω σ’ ένα καλό λάδι και μια καλή μάσκα, αλλά έχοντας καεί στο παρελθόν με κομμωτηριακά προϊόντα τα οποία υπόσχονταν πολλά αλλά τελικά δεν έκαναν απολύτως τίποτα, ήθελα να είμαι πιο προσεκτική στο τι θα αγοράσω αυτή τη φορά. Είχα δοκιμάσει το λαδάκι σε mini version στον παρελθόν και μου άρεσε πολύ, τώρα είπα να το αγοράσω σε μεγαλύτερο μέγεθος. Το λαδάκι της Macadamia ανήκει σε μία άλλη κατηγορία λαδιών για τα μαλλιά, είναι πιο πηχτό και σκουρόχρωμο ακριβώς όπως είναι και το Moroccanoil αλλά και το Orofluido. Δεν τα συγκρίνω με τα πιο ελαφριά λαδάκια όπως είναι το Kerastase Elixir Ultime, το Mythic Oil της Loreal, αλλά και το αγαπημένο μου Garnier Miraculous Oil, αυτά είναι πιο νερουλά στη σύνθεση τους και πιο καλά για καθημερινή χρήση.  Να σας πω ότι μετά από ένα αναγκαίο κούρεμα που έκανα, την όχι και τόσο συχνή χρήση θερμότητας, και σε συνδυασμό με αυτά τα δύο προϊόντα , έχω δει μεγάλη διαφορά στα μαλλιά μου!


Αυτά λοιπόν ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα τον τελευταίο μήνα, ελπίζω να σας άρεσε αυτό το haul, και θα ήθελα να μου πείτε εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά και ποια είναι η γνώμη σας. Επίσης θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας για τις αλλαγές στο blog μου, σας αρέσουν ή όχι? Και μέχρι το επόμενο ποστ…….. φιλάκια!



30 comments:

  1. Εγώ πάντως δε το βαρέθηκα και το προηγούμενο concept μου άρεσε εξίσου με το καινούριο. Καλή αρχή με αυτό το φρέσκο ξεκίνημα και σωστά τόλμησες και τα ελληνικά. Φιλιά

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφη η αλλαγή στο Blog σου :) Καλή αρχή!
    Υπέροχες οι αγορές σου.. να τα χαρείς όλα... φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. Αυτή η μάσκα είναι απλά μαγική! Και το λαδάκι μου αρέσει πολύ, αλλά δεν βρίσκω καμία διαφορά με το orofluidο παραδείγματος χάριν... Αλλά η μάσκα είναι άλλο επίπεδο! Πολύς λόγος γίνεται για την Roller Lash και δεν ξέρω τι να πιστέψω... Αναμένουμε εντυπώσεις! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχεις δίκιο, είναι παρόμοιο με το Orofluido, και μου αρέσουν και τα 2 πάρα πολύ. Όποιο βρίσκω σε προσφορά θα το παίρνω. Αυτό που πιστεύω ότι είναι υπερεκτιμημένο είναι το Moroccanoil. Η μάσκα είναι απλά φοβερή, την βάζω μια φορά την εβδομάδα σαν θεραπεία.

      Delete
  4. Επιτελους ελληνικα

    ReplyDelete
  5. Ααα η μάσκα όντως αξίζει τα λεφτά της, σε τέτοια τιμή που την έχει αυτό το μαγαζάκι θα την τιμήσω! Με 'γεια την εμφάνιση και όλες τις αλλαγές, μου αρέσουν πολύ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ναταλί μου για όλα! Ισως να είναι και η καλύτερη τιμή που έχω βρεί online για την μάσκα και το λάδι!

      Delete
  6. Μ' αρέσει η αλλαγή στο blog σου. Να την κρατήσεις! :)
    Όμορφα και "χρωματιστά" τα πραγματάκια σου!
    Πολλές επιτυχίες εύχομαι με την νέα εμφάνιση.
    Φιλιά! :)

    ReplyDelete
  7. Όμορφες αλλαγές στο blog σου :) Με γεια τα πραγματάκια και να τα χαρείς :)

    Φιλάκια ♥

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραία αλλαγή και καλά έκανες και το γύρισες στα Ελληνικά το blog σου!
    Με γεια σου όλα τα πραγματάκια! Έχω δοκιμάσει μόνο το lipgloss από Tanya Burr, αλλά σε άλλη απόχρωση, και νομίζω πως θα σου αρέσει πολύ μιας κι εμένα δεν μου αρέσουν τα lipgloss αλλά το συγκεκριμένο το φοράω πολύ συχνά!

    Φιλιά :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω! Ετσι και εγω, δεν τα πολυφοραω τα lipglosses αλλα υπαρχουν καποια τα οποια ειναι εξαιρεση.

      Delete
  9. Η αλλαγή στο blog είναι πολύ όμορφη :)
    Με γεια σου κιόλας, φαίνονται όλα τέλεια!! Θα περιμένω εντυπώσεις για την μάσκα μαλλιών χιχιχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω! Καποια στιγμη θα κανω ενα full haircare post!

      Delete
  10. Σούπερ η νέα εμφάνιση, σούπερ και τα πραγματάκια που πήρες! Με γεια σου Σοφία μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω πολυ Κοραλια μου, να'σαι καλα!

      Delete
  11. Φυσικά και μας αρέσουν οι αλλαγές! Με γεια! Από feelunique κι εγώ θέλω κάποια στιγμή να κάνω αγορές και σίγουρα θέλω αυτά τα ρουζάκια της Bourjois. Είναι πολύ κρίμα που κάποια προϊόντα δεν έρχονται στην Ελλάδα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! Να το δοκιμασεις το Feelunique, ειναι πολυ καλο site.

      Delete
  12. δυστυχώς στα δικά μου μαλλιά η μάσκα macadamia δεν κάνει σχεδόν τίποτα και πραγματικά παρόλο που ήθελα να πάρω και το λαδάκι, το σκέφτομαι.
    να χαρείς όλες σου τις αγορές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! Και εγω οταν την πηρα ηταν ρισκο γιατι ειχα διαβασει οτι σε μερικους δεν ειχε αποτελεσμα. Μαλλον τα μαλλια μου ηταν σε κακη κατασταση γι'αυτο κ εκατσε καλα. Το λαδακι μπορεις να το δοκιμασεις κ στη μικρη ποσοτητα, ετσι ειχα κανει κ εγω πριν χρονια.

      Delete
  13. The macadamia hair stuff is amazing on my hair, my hair is super thick and it works a real treat! Shame it's so expensive though!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I know, very expensive, thank God I found them in a really good price on allbeauty.com!

      Delete
  14. The Tanya Burr gloss and this blush look awesome! I need to buy them. Great haul!

    Kisses, Kali
    www.kalisinspiration.com

    ReplyDelete
  15. Πωπω φοβερες τιμες στα macadami θελω πολυ να τα δοκιμασω! Πολυ ομορφα χρωματα ολα, ειδικα το peach on the beach +_+ λατρευω ροδακινι !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι πράγματι, το μόνο κακό είναι ότι αυτό το site έχει αρκετά υψηλό shipping cost, οπότε συμφέρει να αγοράσεις πάνω απο ένα προιόν.

      Delete
  16. Tin roller lash ποσο την αγορασες ; δλδ ποια ηταν η αρχικη της και η εκπτωση ; ��

    ReplyDelete